داغ انتخاباتی :دو کاندیدای زن حوزه یزد و صدوق (عکس)

خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :علی آبادی :آنقدر از بازار داغ سیاست در این زوزها نوشتیم که کم کم خودمان هم باور کرده ایم که انتخابات چیزی به جز خبر های سیاسی جدی ندارد.

برای رفع خستگی مخاطبان و نامزدهای انتخاباتی بد نیست گه گاهی هم از سوژه های جدی انتخابات ،سوژه هایی کمتر جدی و کمی نزدیک به شوخی هم بپردازیم .


البته در قسمت شوخی های انتخاباتی قصد تحقیر ،توهین و یا خدای ناکرده آزرده کردن خاطر کاندیدا ها و هوادارانشان را نداشته و در انتخاب سوژه ها نیز هیچگونه حساسیتی نسبت به افراد انتخاب شده وجود نخواهد داشت .

امید واریم همشهریان و مخاطبان فردائی نیز در این راه نقطه نظرات خود را برای هر چه بهتر شدن این بخش به همکاران ما انعکاس دهند قطعا راهنمائی کاندیداها و مخاطبان  در انتشار مطالب بعدی  لحاظ خواهد شد .

 خبر داغ نه چندان جدی انتخابات مجلس نهم :

در انتخابات مجلس نهم یزد نام دو زن  به نام های محبوبه عزیزی و اعظم گابگیران  دیده می شود که البته با توجه به عدم شناخت یزدفردا احتمالا تصاویر زیر متعلق به این دو نامزد انتخاباتی است .

در صورت اشتباه یزدفردا مقصر هر دو نامز هستند که علی رغم اصرار یزدفردا بر معرفی  مجانی ،مجانی  تمام نامزدهای انتخاباتی البته در حد یک خبر داغ  که تصویری از کاندیداها ومعرفی مختصری از کاندیدا صورت می گیرد متاسفانه بسیاری از نامزد های انتخاباتی مجلس نهم از این فرصت استفاده نکرده اند و شاید یکی از دلایل آنها هم عدم اعتقاد به نفوذ رسانه های مجازی و اعتقاد به روش تبلیغات سنتی است .

به هر حال بر حسب وظیفه و بر حسب احتمال تصویر دو خانم شرکت کننده در نشست فرمانداری یزد که البته یزدفردا دعوت نبوده که باید به حساب کم لطفی روابط عمومی فرمانداری گذاشت  را جهت آشنایی رای دهندگان منتشر می نماییم و امید واریم ستاد انتخاباتی تمام کاندیداهای استان یزد و کشور در صورت تمایل تصویری از کاندیدای مورد نظر خود به همراه چند سطری از رزومه کاری کاندیدا را برایمان ارسال و ما نیز تقدیم مخاطبان فردائی نماییم .

ایمیل یزدفردا :

info@yazdfarda.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا